Friday, November 04, 2011

Eltons un citi zvēri

Kā jau tas ir izsenis zināms, urlas (tautās saukti arī par urāliem), nez kāpēc mīl zīmolu "Adidas". Ja nu kāds nezin, tad firmas zīme izskatās šādi:
Urlas (urlāti, urāli), savukārt, izskatās šādi:


Viens kungs gan liekas tāds neizsities nepadevies (nav adidas brenda parpalas muguriņā), bet nu kopējam priekšstatam der.


Pēc laiciņa atradu īstu autoritāti, ar laķenēm:
Šis gan ir izsities, jo ir ieņēmis arī urlu nogaidošo pozu. 

Tad nu Eltons, sers Eltons, rozā briļļu lietus īpašnieks, un tā tālāk, un tā joprojām... Tātad, ielido ķeizars šodien Rīgā, un saģērbjas attiecīgi vietējo autoritāšu vēlmēm:
Vienīgā atšķirība ir tāda, ka sers var atlidot ar privāto lidmašīnu, bet vietējās autoritātes parasti neizvēlas neko tādu (naudasmaku biezuma dēļ)...
Savukārt, auto, ar kuru sers tiek aizvizināts prom, ir urlātu "pokazuhas" cienīgs:
Ja nu kas, tad es runāju par pavadošo auto, nevis par mercedes ;)

Tik Tālu Labi. Vienreiz gan man bija neaprakstāma škrobe:
skaisti, lēnām rullēju kaut kur, pa drusku sniegainu ceļu (iepriekšējā gadā), un pēkšņi, pretim nesās CP auto. Ceļam pa vidu, sirēnas un sarkani signāluguņi mirgo, mani, kā pēdējo sūdamaisu, dzen nost no ceļa - speciāli brauc virsū.
No sākuma padomāju, ka ved kārtējo cilvēku kas attīsta mūsu valsts labklājību nevajadzīgo ministru, bet - mašīnās, kuras bija CP eskorta vidū, bija - SALAVEČI!!! Taisnības labad jāsaka, ka tas bija [tipa] ziemassvētku vecis no pašas lapzemes....

Pasaki, ar ko tu, es, vai kāds cits, uz ceļa, ir sliktāks par seru adidas tērpā, vai par salaveci??? Kāpēc man ir jāvācās nost no ceļa šādā gadījumā?

Paldies par bildēm urlas.ru, kasjauns.lv. Paldies par to, ka man ir jāpavācās nost no ceļa: salavecim, pasaules mēroga dziedātājiem, ministriem - vēl pie tam 2 gadījumos, kad šos svinīgi ved uz darbu (ar sirēnām), vai kad šos vairs ne tik svinīgi (bet tāpat ar sirēnām) ved uz ķurķi.

Un pats galvenais - paldies bauskas alum par atklāsmes izraisīšanu. Bez viņa to visu es būtu paturējis sevī līdz ... ziemassvētkiem??? ...

Protams, paldies tev, lasītāj :) Par ko? A PAR KO NE? ;)
Alus labs. Žēl, ka bode ciet :( Uz lokālo nakstklubu iet man arī vairs neģeld - tas  ir pārāk tuvu mājām, un reizēm es tur savāru ziepes (jo pēdējā vieta, kur ieskriet pirms mājas durvju atvēršanas) :( Arī vienam iet uz lokālo dzertuvi būtu kaut kā ... nemoderni ... :)

Liekas, ka šis jau būs 3 update šim nabaga rakstam. Tagad, laikam, ir tā stadija, kad gribās par visu attaisnoties. NĒ, no manis tas netiks izsviests publiskai apskatei!
Atkārtošos - alus ir labs, bet nu mērs arī jāzin. Ceru, ka rītdien neizdzēsīšu ierakstu ar savām sāpēm...
Liekas, ka ir laiks iet gulēt :-(

Alles

No comments: