Thursday, January 12, 2012

HTC Wildfire S vs Nokia E71

Arī es esmu [beidzot] pievienojies android lietotāju pulkam. Iepriekšējam tālrunim (Nokia E71) sāka iet uz galu akumulators. Lai nebūtu jāpērk tikai akumulators, izdomāju ņemt uzreiz jaunu telefonu, bet E71 aķīti pasūtināt caur ebay, un pats aparāts lai stāv mājās.
Gana ļerkstēts, ķeršos uzreiz pie vadiem:

Kas man nepatīk iekš HTC wildfire S:
1) Klaviatūra. Ar E71 ir ērtāk rakstīt, mazākas iespējas kļūdīties, nekādas vārda pabeigšanas iespējas neuzbāžas...
2) Zvaīšanas iespējas. Uzreiz bija kāre šo telefonu triekt pret sienu :( Nu tas ir kaut kas vājprātīgs - uz E71 varam sākt zvanu, ja zinam tikai zvanītāja vārdu - vienkārši, sākam rakstīt vārdu, un uzreiz arī tiek piedāvāta zvanīšanas iespēja. Savukārt šeit... Nu tas ir kaut kas vājprātīgs :) Es pazvanīju kādiem 5 cilvēkiem, arī uztraukumā, ka zvanu tam, ko negribu dzirdēt, nevarēju saprast kā nolikt klausuli, utt. Absolūts mīnuss salīdzinot ar E71. Acīmredzot mani pirksti nav domāti šim ekrānam :)


3) Fiziska darba darītājam šāds (skārienekrāna) telefons nederēs vispār. Pieļauju, ka arī ar nosalušām rokām tur nekādu zvanu pacelt nevar...
4) Komplektā nenāk maciņš;
5) Atradu tikai vienu aplikāciju, kurai ir aizvēršanas poga (close) - waze. Pārējām programmām šādas pogas nav vispār;
6) Kā atslēgt vārdu pabeigšanas piedāvājumus, nezinu, bet tas tracina... Es rakstu latviešu valodā - kura šim tālrunim nav, un man nevajag tavu vārdu pabeigšanu, nu nevajag!!!
7) E71 es ielieku maciņā un ielieku bikšu kabatā - nekādu problēmu. Savukārt ar Wildfire ir bailes to darīt - ka nesalūzt / nesaspiež ekrānu, utt... Defaultā telefons bez maciņa!!!
 8) Priekš manis tomēr ir sajūta, ka tālrunis ir drusku par mazu :(
Kas patīk:
1) Ekrāns - daudz lielāks / spilgtāks / savādāks par E71;
2) GPS ātrdarbība - nesalīdzināmi ātrāks par E71;
3) Sistēmas ātrdarbība - arī drusku ātrāks par E71, bet ne tik ļoti kā GPS;
4) Android - DAUDZ plašāks programmu klāsts nekā priekš Symbian OS.

Kapēc es gribēju mainīt tālruni? Reizi pa reizei es palietoju programmu foursquare. Uz symbian šī programma pēc kādām 5-10 lietošanas reizēm, ir jādzēš ārā un jāpārinstalē pa jaunam. Uz android šādas problēmas neesot novērotas... Nu, un protams, jauna OS - tas vienmēr ir interesanti, vēl jo vairāk - ja šī OS ir konstruēta izmantojot linux + izmantojot google prātus :)

No comments: