Tuesday, August 08, 2006

VmWare -> turpinam mocīt tālāk :)

Iepriekšējais modulis ir iebakstīts ok, bet vēl cīnos ar networku :(
Sūrā patiesība ir arī tāda, ka es esmu izveidojis par mazu disku priekš win2k - disk size = 1.5Gb, kā zināms, win2k man šo nepiedos, tā kā mēģinu tagad tikt galā ar tīklu un tad arī izdomāšu ko darīt ar diska izmēru...
Oki, atpakaļ pie tīkla, vnk palaižam:
#vmware-config.pl
Atbildam uz jautājumiem un nokonfigojam tīklu :)
Neaizmirstam arī:
#rm /etc/vmware/not_configured
Galvenais - man ir dinamiskā IP, es lieku NAT tīklu, bet tos jau paši izkodīsiet :)
Oki, tīkls ir dabūts, laikam jārestartējas - lai redzētu vai pie ielādes nebūs kļudas, un tad - mēģināšu palielināt virtuālā diska lielumu.... Hmm, pēc restarta kirdik, neta nav... :( Oki, dzēšu ārā windozi, palielinu disku, instalēju pa jaunam, un -> atkal tīkls...
Pēc pāris cigarešu izpīpošanas ir arī risinājums:
no šejienes ņemam apdeitu (vmware-any-any-updatexxx.tar.gz, kur xxx ir kāds jaunāks apdeits) manā gadījumā šāds: 103;
Atinstalējam un laižam komandu: #./runme.pl
Un pēc tam atkal neaizmirstam : #rm /etc/vmware/not_configured

No comments: