Friday, January 22, 2010

Iepazīsties: amatpersonas ar lielām kredītsaistībām

Apnikuši visi tie kas tur augšā spriedelē un spriedelē. Degvielas cenas pieaug, katru dienu kaut kādi jauni mēsli tiek gāzti virsū (nodokļi, utt). TV vairs skatīties nevar - ziņās vieni vienīgi maksājumi, nevaru es TIK daudz izdzert, lai viss liktos kārtībā...
Un te, beidzot, vakardien tvnet ielika rakstu par "lielo" cilvēku kredītmaksājumiem... Par cik, šodien izdomāju vēlreiz tam rakstam uzmest aci, tad atrašana prasīja minūtes 10...
Esmu arī pārliecināts, ka tas raksts drīz pazudīs, bet nu tabuliņu atļaušos pārpublicēt:


 te arīdzan links uz visu rakstu.
Priekā!!!
p.s. Pastāsti kā tu varētu iztikt ar 100 lvl mēnesī, kā šis "kungs" , vai šī "kundze" ar 0 lvl mēnesī...

3 comments:

Gerik said...

Interesanti kas ir ieskaitīts ienākumu kolonā, piemēram, Šadurska kungs pirms pāris gadiem bija man pasniedzējs RTU, vai ienākumi no pasniedzēja darba arī ir iekļauti? Kā ir ar deputātu piemaksām par darbu komisijās u.c. viņiem piederošām lietām?

TVNET rakstā nevienā vietā neredzēju atsauci uz kā ir iegūts ienākuma cipars.

Man personīgi šis atgādināja kārtējo mēģinājumu nokrāsot melnu to kas nemaz tik ļoti melns nav.

LSlackware said...

te nu ir jāpiekrīt par to, ka nav parādīts no kurienes tas viss tiek aprēķināts.
Par pārējo - nezinu, manas domas ir tādas, ka tur ir ļoooti daudz nevajadzīgu cilvēku. Piemēram - maestro, otrs muzikants, svarcēlājs - ko viņi tur dara, liekas ka nezin neviens...
Un jā, man kremt, ka man nav sava šofera, ka man nemaksā par pagulēšanu sēdēs un apmaksātas dzīvesvietas :(
UN tas ir tikai labi,ka parāda arī kādas, cik lielas ir kredītsaistības tiem, kas tur sēž.

dzaadz said...

Valentīna Andrejeva - 1000 kredīts, 1000 maksājumi. par ko viņa ēd? Kas viņai kredītu deva?