Tuesday, March 13, 2012

Android: Gmail "Your email will appear shortly"

Kādā jaukā dienā konstatēju, ka vairs nevaru savā tālrunī atvērt man tik nepieciešamu lietu, kā gmail.
Atverot aplikāciju, ekrānam pa vidu parādījās šāds skaists uzraksts "Your email will appear shortly", bet ekrāna augšā tika parādīts vēl skaistāks uzraksts "Waiting for sync".
Meklējot risinājumus, tika piedāvāti kārtējie, skaistie, visām dzīves situācijām paredzētie risinājumi:
  • restartu mēģināji? 
  • Izdzēs gmail kontu, un izveido jaunu;
  • vēl pārītis, ne pārāk noderīgu risinājumu, kā piemēram, ka tas nekad nenotiktu ar rūtotu telefonu....

Tad nu ko es izdarīju lai atkal tiktu pie gmail:

  • dzēšam datus no Gmail storage;
  • Dzēšam datus no Gmail app;
  • RESTART


Manam telefonam nepalīdzēja... Rokamies tālāk:
  • Ejam uz settings -> Accounts & Sync, noņemam ķeksi no Auto-sync;
  • RESTART
Ja vēl nekā nav, tad skatamies kas mums notiek ar tekošo, brīvo atmiņu (RAM). Man tā bija palikusi drusku par mazu... Nu un nācās man izdzēst ārā kaut kādas programmeles, lai paliek vairāk brīvas atmiņas.
Bet - androidu marketā ir pieejama programma - Move2SD Enabler ar šādiem priekšnoteikumiem:

* root
* USB debugging

Kaut kad izdomāšu šo telefonu rūtot, tad arī izmēģināšu šo programmu...

1 comment:

LSlackware said...

Man tas pats ir noticis atkal. Shis nav risinaajums uz ilgu laiku, buus jaarok taalaak. Bet, liekas, ka vienkaarshi pietruukst internal memory :(